2011. április 29., péntek

AUKCIÓ VÉGÉT Előrébb hoztam!!! Motorola K1 Hibás - Jelenlegi ára: 1 250 Ft


ELŐRÉBB HOZTAM AZ AUKCIÓ VÉGÉT!!!!! !
Helló! Üdvözöllek az Oldalamon.
Eladó a képen látható HIBÁS Motorola K1 T-mobile függő mobil telefon.
Hibásként árulom, sokáig használtam  aztán az aksi szétment, és a negatív oldali érintkező láb is letört.  
Töltő nincs hozzá, csak az aksi, ami nem jó és a töltő csatlakozójánál a műanyag kieset, de attól vette a töltést. Külső kijelzője repedt.  
Nagyon szerettem, mert könnyen kezelhető volt és a belső memóriája 21Mb,  így mp3-as zenék fértek rá, ha minden igaz akkor még van is rajta zene.
Szétszedhetném és alkatrészenként nyilván többet kapnék érte, de nem akarok ezzel foglalkozni így a képen látható állapotban adom el.  
(megjegyzés: csak a belső kijelző  7-8000 ezer forint).
Nézz szét és gondolkodj. Akinek pont ilyen telefonja van és épp valamilyen alkatrész hiányzik lehet, hogy így olcsóbban megússza.
Ne feledd hibásként alkatrésznek árulom, ennek tudatában licitálj.
Köszönöm, hogy szántál rám időt és megnézted az aukciómat.
Ha ráérsz kérlek nézd meg a többi termékemet is hátha felkelti valamelyik az érdeklődésed vagy épp a keresett dolgot ajánlom eladásra.


Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Az aukció vége: 2011-04-29 11:25
. AUKCIÓ VÉGÉT Előrébb hoztam!!! Motorola K1 Hibás - Jelenlegi ára: 1 250 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése